Search

Toekomstplannen

Ook al ben ik pas net begonnen, ik droom de hele dag. Dus de plannen schieten me langs alle kanten voorbij. Eerst even wat helderheid over dit blog, ik wil zo snel ik kan weg van dit blogspot blog, en een gewoon domein met hosting regelen.

Rijkescholier.nl klinkt nu eenmaal een stuk beter dan rijkescholier.blogspot.com. Ik weet niet of lezers zich daar aan ergeren, maar ik in ieder geval wel. Dat is dus iets dat ik wil zodra ik een startkapitaaltje bij elkaar heb geschraapt(sneller dan schrapen zal het niet gaan, alle begin is immers moeilijk). Ik heb al wel enige ideeën waar ik dit begingeld vandaan kan gaan halen. Deze ideeën zal ik in mijn volgende posts de revu laten passeren.

Verder heb ik voor het echte leven ook enorme dromen en plannen. Een eigen bedrijf is een grote droom, en plan dat wat dichterbij ligt is een auto te kopen zodra ik 18 ben(of eerder?). Ik word in november 17, dus ik heb nog ongeveer anderhalf jaar om dat te realiseren.

0 reacties: