Search

Hulp is onderweg; The University Kid

Ik ben uitgekozen als een van de 10 mensen die hulp gaat krijgen van Jason Pereira, beter bekent als The University Kid. Waar gaat hij mij en negen anderen mee helpen? Met Affiliate Marketing. Hij gaat ons helpen tot we onze eerste 100 dollar binnen hebben, en vanaf dat punt moeten we het zelf verder op pakken. Maar zoals alle begin het moeilijkst is, ben ik erg blij met zijn hulp.

Waarom doet hij dat?

Hij wil van de methode waarop hij ons helpt een product maken, een soort e-book denk ik, en dat wil hij gaan verkopen. Om dat zo goed mogelijk te kunnen verkopen heeft hij natuurlijk harde feiten nodig dat zijn methode werkt. Wat is er dan beter dan 10 verschillende mensen die binnen een bepaalde tijd hun eerste 100 dollar al binnen hebben. Het liefst wordt die tijd zo kort mogelijk gehouden natuurlijk, dat verkoopt immers beter, en daarom gaat hij ons helpen.

Wat is Affiliate Marketing?

Het klinkt natuurlijk allemaal heel leuk, ik ga m'n eerste $ 100 verdienen, maar hoe gaat dat dan precies gebeuren. Het idee van affiliate marketing is dat iemand een product heeft, en dan ga jij dat proberen te verkopen. Als je iets verkoopt, krijg jij een deel van de verkoopprijs. Dit kan bij sommige producten oplopen tot meer dan 50%. Als je dit dan in veelvoud gaat doen, kan je dat een aardig zakcentje opleveren. Je komt aan de producten door je aan te sluiten bij bijvoorbeeld netwerken zoals Neverblueads, Daisycon of Clickbank. Genoeg keus en voor iedereen wat.

0 reacties: