Search

Bijna vakantie!

Als scholier iets waar je al lang naar uitkijkt, ik ook zeker. Het wordt weer een mooie vakantie en hopelijk begint het weer ook wat beter te worden en blijven(vandaag biedt hoop). Een ander mooi voordeel van vakantie is dat ik veel tijd heb om geld te verdienen, dat heeft tot nu toe namelijk allemaal een beetje op een laag pitje gestaan. Ook het eerste deel van het nieuwe schooljaar gebeurt er niet zo ontzettend veel aan school.

Het mooie is dat ik dan ook weer geld kan uitgeven, en zoals bij de meeste scholieren gaat het geld er harder uit dan in(hoewel ik dat probeer te veranderen), en zou iets extra's niet weg zijn. Het zal nu dus even geen heel informatieve post worden, aangezien ik nog druk bezig ben met overgaan, en dat is nog niet bepaald zeker. Maar vanaf 26 juni 13:30 ben ik er helemaal klaar mee.

Tot dan!

0 reacties: