Search

Tijd en geld.

De tijd is er al. Nu het geld nog. Ik ben er helemaal klaar voor, ik ben klaar met school voor dit jaar, alleen nog even de gebruikelijke dingen als boeken inleveren en rapport ophalen(en kijken of ik uberhaupt over ben, want dat is nog niet bepaald zeker). Ik ga dan ook vanaf nu echt proberen om geld te verdienen.

Ik zal ook binnenkort wat updates geven over het geld dat ik ga maken samen met Jason Pereira, beter bekend als The University Kid. Daarmee zijn we nog niet heel hard begonnen omdat we beiden niet erg veel tijd hadden op dit moment, maar dat kan dus nu ook gaan beginnen.

Vervolgens nog even de voetbal, Nederland ligt er al 'n poosje uit. Dat is natuurlijk reuze jammer, maar vergeet ook vooral niet de twee overheerlijke wedstrijden tegen de Italianen en de Fransen, die alle hoeken van het veld hebben gezien. Daardoor zullen we op de ranglijst ook ontzettend gaan stijgen. Nu vanavond eerst Spanje - Rusland. Ik ben voor Rusland, omdat de finale Duitsland tegen Rusland wel interessant is(2e wereldoorlog =P). Hoewel Duitsland - Spanje ook niet vervelend zal zijn.

Ik zal vanaf nu weer wat vaker gaan posten, en wat meer aandacht besteden aan promotie en wat niet. Hoewel het al wel moeilijker blijkt te zijn om iedere dag te posten dan ik van tevoren had gedacht. Maar nu heb ik in ieder geval tijd.

0 reacties: