Search

De tussenstand

Dit blog loopt nu 6 dagen. Even een opmaak van wat er tot nu toe gebeurt is. Ik heb hier een aantal ideeën gegeven die ik graag zelf eens uit zou willen proberen, en die ik jullie ook gun om te proberen. Wat heb ik al gedaan? Aangezien ik nog niet met Reviewme aan de slag kan, dat is hetgene waar ik nu voorlopig het meest mee kan verdienen, ben ik bezig geweest met Slice the pie.

Slice the Pie

Hoe werkt het voor mij? Aardig, het verdiend natuurlijk niet snel, maar alle begin is moeilijk. Het is even doorzetten. Ik sta nu op 3.63 pond. Ik kan cashen als ik bij 5 pond ben. Een pond is momenteel ongeveer €1,25 waard dus die 5 pond zal me ongeveer 6,25 opleveren. Dan ben ik nog niet bepaald rijk, maar wat klein is kan groot worden. En ik ga ervoor zorgen dat het ook groot zal worden.

www.rijkescholier.nl

Kleine webruimte - 12 maanden EUR 15,00
Jaarlijks domeintarief (.nl) EUR 6,00
Oprichtkosten EUR 12,00

Totaal excl. BTW. EUR 33,00
Totaal inc. 19% BTW. EUR 39.27

Dit is dus wat ik nodig heb om de eerste uitgaven weer te doen, en om mijn eerste doel te bereiken, 40 euro. Ik heb mezelf er 3 maanden voor gegeven. Wat ik natuurlijk zou kunnen doen is wat geld overmaken vanaf mijn rekening en daarmee beginnen. Maar zo graag als ik van dit blogspot domein af wil, nog liever wil ik dit compleet kosteloos laten zijn. Niet omdat die 40 euro me nou zo naar de keel zou schieten, maar omdat ik het graag wil verdienen hier online. Ik wil werken voor mijn eigen plek op het internet. Daarbij zijn er maar genoeg mensen hier die ook iets soortgelijks willen proberen. Een van de grootste drempels daarbij is dat vaak een kleine investering nodig is om goed te beginnen. Hier dus een weg om eromheen te werken.

Wat heb ik verder nog gedaan?

Ik zit natuurlijk gewoon op school overdag, en ik werk nog 2 à 3 avonden in de week. Verder heb ik ook nogal een druk sociaal leven, mijn weekenden zitten dus ook volgepland. Dus ik heb in principe zonder dit blog al genoeg te doen. Maar omdat het een soort droom is om hier geld mee te verdienen steek ik hier ook energie in. Ik probeer iedere dag iets te posten. De ene keer zal het wat meer zijn dan de andere, maar ik wil iedere dag iets van me laten horen. Verder probeer ik mijn blog zo veel mogelijk te promoten, omdat een blog zonder lezers ook niks is natuurlijk. Hiervoor probeer ik zoveel mogelijk links naar mijn blog te krijgen. Waarom en hoe ik dat precies doe zal ik later ook nog iets over posten voor de mensen die daarin geïnteresseerd zijn.

1 reacties:

Anoniem zei

Succes, maar een tip: registreer die domein naam alvast. Je hebt die nu hier open en bloot op je blog staan, waardoor iedereen die dus kan registreren en jij misschien achter het net vist.