Search

Doelen voor dit blog

Wat belangrijk is bij zo'n beetje alles wat je doet, is doelen stellen. En te hoge doelen stellen. Wanneer je jezelf een doel stelt en je je er aan houdt, kan het soms wel teleurstellend zijn omdat je het niet haalt, maar je hebt dan meer bereikt dan wanneer je het helemaal niets had gedaan.

Mijn doelen

  • Zoals ik eerder al heb gezegd heb ik het niet zo op dit blogspot domein. Een van mijn doelen is daarom ook om binnen drie maanden een .nl domein met hosting te hebben. Eerste post was op 22 mei, dus dat wil ik voor elkaar hebben voor September begint.
  • Ik wil voor het eind van dit jaar minimaal €250,- verdiend hebben met dit blog. Ik heb geen idee of dit haalbaar is, of misschien is het doel wel veel te laag. Als een van die twee situaties waarheid wordt zal ik het doel bijstellen.

0 reacties: